سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه جهانگردی استان مازندران


ساعت 12:2 عصر شنبه 86/8/12

 

خانه جهانگردی مازندران آغاز به کار کرد .

خانه جهانگردی استان با هدف ارتقاء صنعت توریسم و گردشگری و توسعه سفرهای ارزان قیمت، به عنوان اصلی ترین پایگاه اطلاع رسانی، معرفی قابلیتها و ظرفیتهای بالقوه استان و ترویج و تبلیغ فرهنگ گردشگری در عمارت کلبادی افتتاح گردید.

از جمله مقاصد این پایگاه ارائه تصویری روشن از استان به عنوان مقصد گردشگری، برنامه ریزی هدفمند در جهت معرفی جاذبه های استان، تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ گردشگری در سطح استان، آگاه سازی مردم از ابعاد گسترده و مثبت صنعت جهانگردی در سطح استان، ارتقاء همکاری بین سازمان، NGO و بخش های خصوصی مرتبط با گردشگران در سطح استان با آگاه سازی فراگیر در نزد گردشگران می باشد.

همچنین در برنامه های کوتاه مدت این مرکز تهیه بروشورهای تبلیغاتی، طراحی سایت اطلاع رسانی، برگزاری نشست با دفاتر خدمات مسافرتی و ... از زمره اهداف این بخش می باشد که در تعامل با بخش خصوصی با حمایت مدیران دستگاههای اجرایی در حال پیگیری است.

بر اساس تدابیر اندیشیده شده گردشگران و یا مسافران این استان با مراجعه به این مرکز می توانند در کمترین زمان و بدون هزینه اطلاعات دقیق، جامع و موثری در زمینه های مختلف گردشگری از جمله جغرافیای استانی، اطلاعات و آمار عمومی استان، وضعیت ایمنی و اطلاعات راه ها و جاده های استان، اطلاعات آب و هوایی، هتل ها و مراکز اقامتی، مراکز اداری و اجرایی استان، فرهنگ، آداب و رسوم و صنایع دستی استان، اطلاعات مردم شناسی، مکان ها و نقاط گردشگری، جاذبه های تاریخی، زیارتی و دیدنی استان، ... را دریافت می نمایند.

آدرس ژست الکترونیکی خانه جهانگردی مازندران: 

  Email:touristhome_mazand@yahoo.com   


¤ نویسنده: مسئول خانه جهانگردی

نوشته های دیگران ( )